}
Rebranding CPP PREMA – od 1 czerwca 2022 roku wdrażamy zmiany wizerunkowe spółki

Rebranding CPP "PREMA" S.A. – od 1 czerwca 2022 roku wdrażamy zmiany wizerunkowe spółki

Strategicznym celem rozwoju spółki jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej wyrobów w obszarze ich funkcjonalności, niezawodności i dostępności.

Zależy nam na wdrażaniu długookresowych działań mających na celu budowanie dobrych relacji z klientem i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, aby ta stała się wiarygodna i transparentna, co z kolei umożliwi pozyskanie nowych partnerów i osiąganie założonych celów biznesowych.

Nadchodzące zmiany

Aby móc spełnić aktualne oczekiwania rynku z przyjemnością informujemy, że od 1 czerwca 2022 roku wdrażamy zmiany wizerunkowe spółki.

Wszystkie elementy wizerunku firmy, będą świadczyć o naszej jakości i profesjonalizmie. Bardzo ważna jest zmiana LOGO, ponieważ jest to pierwszy znak, który dociera do odbiorcy. Inne czynniki, które ulegną zmianie to wprowadzenie spójnej identyfikacji wizualnej, przejrzystej i estetycznej strony internetowej, uporządkowanie wnętrz siedziby i punktu handlowego, ubiór pracowników, taki sam rodzaj fontu na wydawanych folderach i prezentacjach. Te czynniki wpływać będą na budowanie świadomości marki wśród odbiorców i pozytywnie oddziaływać na postrzeganie firmy przez konsumentów. Nasze działania będą maksymalnie zorientowane na klienta poprzez profesjonalne działania w Internecie takie jak przejrzysta i funkcjonalna witryna internetowa, intuicyjny sklep internetowy czy systematycznie zamieszczane materiały na Social Media.