}

Kariera

Praca CPP Prema

Zaangażowani pracownicy są kluczem do sukcesu każdego pracodawcy

W związku z tym stawiamy na pełną zaufania, długoterminową współpracę. Zapewniamy najlepsze warunki pracy i jednocześnie wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom naszych pracowników.

Aktualne oferty pracy

Dział Sprzedaży Krajowej

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Specjalista ds.Techniczno-Handlowych
(woj. Lubelskie, woj. Podkarpackie)

(Miejsce pracy: woj. Lubelskie, woj. Podkarpackie)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla Nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji Naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: co najmniej średnie techniczne.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  3. Doświadczenie w branży: znajomość lokalnego rynku przemysłowego.
  4. Posiadanie prawa jazdy: wymagane aktualne uprawnienia kategorii B.
  5. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość języka angielski i/lub języka niemieckiego.
  6. Znajomość programów komputerowych: pakiet MS OFFICE (w szczególności MS Excel).
  7. Mile widziane: doświadczenie handlowe w branży technicznej (przemysłowej), znajomość pneumatyki siłowej i/lub hydrauliki siłowej, znajomość podstaw rysunku technicznego, umiejętność analizy problemów technicznych, łatwość nawiązywania kontaktów, miła aparycja, wysoka kultura osobista.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Wizyty w zakładach przemysłowych, biurach konstrukcyjnych, punktach handlowych zlokalizowanych na obsługiwanym obszarze.
  2. Doradztwo techniczne w zakresie dobierania elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki siłowej, budowy maszyn.
  3. Prowadzenie projektów handlowych.
  4. Przygotowywanie ofert.
  5. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami.
  6. Realizacja założonych celów sprzedaży we współpracy z doradcą technicznym pracującym w centrali CPP PREMA.
  7. Raportowanie wyników pracy.
  8. Kreowanie pozytywnego wizerunki firmy.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia techniczne w zakresie budowy i zastosowania elementów i układów pneumatyki siłowej i sterującej.
  5. Szkolenia z zakresu asortymentu produkowanego oraz dystrybuowanego przez CPP PREMA.
  6. Wsparcie techniczne i handlowe ze strony osoby pracującej stacjonarnie w centrali CPP PREMA.
  7. Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód firmowy, laptop, telefon, odzież ochronna).
  8. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  9. Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
  10. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  11. Praca w systemie mieszanym stacjonarno-mobilnym (domowa praca biurowa i wyjazdy do kontrahentów na podległym obszarze).
  12. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  13. Wynagrodzenie: od 6.000,00 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Praca na ściśle określonym podległym terenie.
  3. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  4. Możliwość awansu.
  5. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  6. Spotkania integracyjne.
  7. Służbowy samochód do użytku prywatnego (umowa o korzystanie).
  8. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:Specjalista ds. Techniczno-Handlowych na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 209 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia  28.02.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Sprzedaży Krajowej

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Specjalista ds.Techniczno-Handlowych
(woj. Wielkopolskie, woj. Zachodnio-Pomorskie, woj. Lubuskie)

(Miejsce pracy: woj. Wielkopolskie, woj. Zachodnio-Pomorskie, woj. Lubuskie)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla Nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji Naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: co najmniej średnie techniczne.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  3. Doświadczenie w branży: znajomość lokalnego rynku przemysłowego.
  4. Posiadanie prawa jazdy: wymagane aktualne uprawnienia kategorii B.
  5. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość języka angielski i/lub języka niemieckiego.
  6. Znajomość programów komputerowych: pakiet MS OFFICE (w szczególności MS Excel).
  7. Mile widziane: doświadczenie handlowe w branży technicznej (przemysłowej), znajomość pneumatyki siłowej i/lub hydrauliki siłowej, znajomość podstaw rysunku technicznego, umiejętność analizy problemów technicznych, łatwość nawiązywania kontaktów, miła aparycja, wysoka kultura osobista.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Wizyty w zakładach przemysłowych, biurach konstrukcyjnych, punktach handlowych zlokalizowanych na obsługiwanym obszarze.
  2. Doradztwo techniczne w zakresie dobierania elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki siłowej, budowy maszyn.
  3. Prowadzenie projektów handlowych.
  4. Przygotowywanie ofert.
  5. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami.
  6. Realizacja założonych celów sprzedaży we współpracy z doradcą technicznym pracującym w centrali CPP PREMA.
  7. Raportowanie wyników pracy.
  8. Kreowanie pozytywnego wizerunki firmy.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia techniczne w zakresie budowy i zastosowania elementów i układów pneumatyki siłowej i sterującej.
  5. Szkolenia z zakresu asortymentu produkowanego oraz dystrybuowanego przez CPP PREMA.
  6. Wsparcie techniczne i handlowe ze strony osoby pracującej stacjonarnie w centrali CPP PREMA.
  7. Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód firmowy, laptop, telefon, odzież ochronna).
  8. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  9. Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
  10. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  11. Praca w systemie mieszanym stacjonarno-mobilnym (domowa praca biurowa i wyjazdy do kontrahentów na podległym obszarze).
  12. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  13. Wynagrodzenie: od 6.000,00 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Praca na ściśle określonym podległym terenie.
  3. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  4. Możliwość awansu.
  5. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  6. Spotkania integracyjne.
  7. Służbowy samochód do użytku prywatnego (umowa o korzystanie).
  8. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:Specjalista ds. Techniczno-Handlowych na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 209 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia  11.03.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Sprzedaży Krajowej

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Specjalista ds.Techniczno-Handlowych
(woj. Dolnośląskie, woj. Opolskie)

(Miejsce pracy: woj. Dolnośląskie, woj. Opolskie)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla Nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji Naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: co najmniej średnie techniczne.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  3. Doświadczenie w branży: znajomość lokalnego rynku przemysłowego.
  4. Posiadanie prawa jazdy: wymagane aktualne uprawnienia kategorii B.
  5. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość języka angielski i/lub języka niemieckiego.
  6. Znajomość programów komputerowych: pakiet MS OFFICE (w szczególności MS Excel).
  7. Mile widziane: doświadczenie handlowe w branży technicznej (przemysłowej), znajomość pneumatyki siłowej i/lub hydrauliki siłowej, znajomość podstaw rysunku technicznego, umiejętność analizy problemów technicznych, łatwość nawiązywania kontaktów, miła aparycja, wysoka kultura osobista.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Wizyty w zakładach przemysłowych, biurach konstrukcyjnych, punktach handlowych zlokalizowanych na obsługiwanym obszarze.
  2. Doradztwo techniczne w zakresie dobierania elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki siłowej, budowy maszyn.
  3. Prowadzenie projektów handlowych.
  4. Przygotowywanie ofert.
  5. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami.
  6. Realizacja założonych celów sprzedaży we współpracy z doradcą technicznym pracującym w centrali CPP PREMA.
  7. Raportowanie wyników pracy.
  8. Kreowanie pozytywnego wizerunki firmy.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia techniczne w zakresie budowy i zastosowania elementów i układów pneumatyki siłowej i sterującej.
  5. Szkolenia z zakresu asortymentu produkowanego oraz dystrybuowanego przez CPP PREMA.
  6. Wsparcie techniczne i handlowe ze strony osoby pracującej stacjonarnie w centrali CPP PREMA.
  7. Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód firmowy, laptop, telefon, odzież ochronna).
  8. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  9. Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
  10. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  11. Praca w systemie mieszanym stacjonarno-mobilnym (domowa praca biurowa i wyjazdy do kontrahentów na podległym obszarze).
  12. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  13. Wynagrodzenie: od 6.000,00 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Praca na ściśle określonym podległym terenie.
  3. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  4. Możliwość awansu.
  5. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  6. Spotkania integracyjne.
  7. Służbowy samochód do użytku prywatnego (umowa o korzystanie).
  8. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:Specjalista ds. Techniczno-Handlowych na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 209 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia  11.03.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Sprzedaży Zagranicznej

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Specjalista ds.Techniczno-Handlowych (Eksport)

(Miejsce pracy: CPP „PREMA” S.A., ul. Wapiennikowa 90, 25-101 Kielce)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla Nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji Naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Minimum 3-letnie doświadczenie w handlu zagranicznym najlepiej w branży technicznej/przemysłowej w sektorze B2B.
  2. Wykształcenie techniczne lub handlowe.
  3. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.
  4. Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
  5. Umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne.
  6. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji. 
  7. Czynne prawo jazdy kat. B.
  8. Gotowość do wyjazdów służbowych.
  9. Dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji i silna motywacja do pracy. 
  10. Znajomość programu pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
  11. Znajomość elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki, automatyzacji produkcji (będzie dodatkowym atutem). 

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Aktywny rozwój sieci dystrybucji poza granicami kraju.
  2. Doradztwo oraz obsługa sprzedażowa obecnych i potencjalnych zagranicznych klientów Spółki wraz z przygotowywaniem ofert.
  3. Realizacja założonych celów sprzedaży.
  4. Koordynacja działań marketingowych względem klientów zagranicznych.
  5. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi.
  6. Nadzór nad obiegiem dokumentów dotyczących klientów zagranicznych.
  7. Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów.
  8. Udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
  9. Raportowanie wyników pracy.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
  5. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  6. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  7. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  8. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  9. Wynagrodzenie: do uzgodnienia.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  3. Możliwość awansu.
  4. Profesjonalne narzędzia pracy, np. laptop, telefon, samochód służbowy, maszyny.
  5. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  6. Pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy, fotelem do masażu, piłkami relaksacyjnymi i pufami Sako.
  7. Stołówka firmowa z automatem z jedzeniem, mikrofalówką i lodówką.
  8. Możliwość korzystania z pracy zdalnej.
  9. Spotkania integracyjne.
  10. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.
  11. Miejsce na rowery, hulajnogi.
  12. Bezpłatny parking dla pracowników.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:Specjalista ds. Techniczno-Handlowych_Eksport na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 210 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia 28.02.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Konstrukcyjno Technologiczny

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Automatyk

(Miejsce pracy: CPP „PREMA” S.A. ul. Wapiennikowa 90, 25-101 Kielce)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy, powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: wyższe techniczne.
  2. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość j. angielskiego.
  3. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata (najlepiej w programowaniu prototypów maszyn i linii produkcyjnych).
  4. Znajomość rozwiązań z zakresu pneumatyki i hydrauliki.
  5. Dobra znajomość programowania PLC Simens S-7-1200, HMI, SCADA, EPLAN.
  6. Mile widziane posiadanie prawa jazdy: prawo jazdy kat. B.
  7. Mile widziane: samodzielność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Programowanie systemów sterowania zawierające: PLC, HMI, falowniki,
    czujniki i pneumatykę.
  2. Tworzenie aplikacji systemów wizualizacji SCADA.
  3. Opracowywanie dokumentacji elektrycznej.
  4. Nadzorowanie i uruchamianie maszyn oraz linii produkcyjnych.
  5. Współpracę z dostawcami sprzętu.
  6. Poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie automatyzacji procesów.
  7. Przestrzeganie dyscypliny pracy i przepisów BHP i P.POŻ.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
  5. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  6. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  7. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  8. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  9. Wynagrodzenie: od 6000 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  3. Możliwość awansu.
  4. Profesjonalne narzędzia pracy, np. laptop, telefon, samochód służbowy, maszyny.
  5. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  6. Pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy, fotelem do masażu, piłkami relaksacyjnymi i pufami Sako.
  7. Stołówka firmowa z automatem z jedzeniem, mikrofalówką i lodówką.
  8. Możliwość korzystania z pracy zdalnej.
  9. Spotkania integracyjne.
  10. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.
  11. Miejsce na rowery, hulajnogi.
  12. Bezpłatny parking dla pracowników.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem: „Automatyk” na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 210 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia 28.02.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Konstrukcyjno Technologiczny

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Kierownik B+R

(Miejsce pracy: CPP „PREMA” S.A. ul. Wapiennikowa 90, 25-101 Kielce)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy, powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: wyższe.
  2. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość j. angielskiego.
  3. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  4. Znajomość programów komputerowych: znajomość Pakietu Ms Office.
  5. Doświadczenie w branży: mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej.
  6. Posiadanie prawa jazdy: prawo jazdy kat. B.
  7. Mile widziane: samodzielność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Dbanie o rozwój nowych wyrobów (kreowanie nowych wyrobów).
  2. Prowadzenie działań służących poprawie jakościowej (technologicznej) produkowanych przez Spółkę wyrobów.
  3. Analizowanie informacji o potrzebie modyfikacji strategii produkcyjnej i handlowej oferowanych wyrobów.
  4. Realizowanie zleconych prac badawczych.
  5. Koordynowanie powstawania wyrobów.
  6. Nadzór nad wdrażaniem do produkcji nowych wyrobów i technologii.
  7. Opracowywanie wyników i sprawozdań z badań.
  8. Udział w realizacji projektów dotyczących dofinansowania na działalność B+R.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
  5. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  6. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  7. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  8. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  9. Wynagrodzenie: do uzgodnienia.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  3. Możliwość awansu.
  4. Profesjonalne narzędzia pracy, np. laptop, telefon, samochód służbowy, maszyny.
  5. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  6. Pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy, fotelem do masażu, piłkami relaksacyjnymi i pufami Sako.
  7. Stołówka firmowa z automatem z jedzeniem, mikrofalówką i lodówką.
  8. Możliwość korzystania z pracy zdalnej.
  9. Spotkania integracyjne.
  10. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.
  11. Miejsce na rowery, hulajnogi.
  12. Bezpłatny parking dla pracowników.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:Kierownik B+R na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 210 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia 28.02.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Konstrukcyjno Technologiczny

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Projektant w Dziale Automatyzacji Procesów Produkcyjnych (PRAKTYKA/STAŻ)

(Miejsce pracy: CPP „PREMA” S.A. ul. Wapiennikowa 90, 25-101 Kielce)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy, powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Opis stanowiska:

Poszukujemy ambitnego i zaangażowanego studenta lub absolwenta kierunków technicznych, takich jak Mechanika i Budowa Maszyn, Mechatronika czy Automatyka i Robotyka do odbycia praktyk w zakresie projektowania z wykorzystaniem oprogramowania SolidWorks. Praktykant będzie wspierał nasz zespół inżynierów w tworzeniu i modyfikacji modeli 3D oraz dokumentacji technicznej.

Zakres obowiązków:

  1. Tworzenie i edycja modeli 3D w programie SolidWorks.
  2. Przygotowywanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi standardami.
  3. Współpraca z zespołem projektowym w celu optymalizacji rozwiązań konstrukcyjnych.
  4. Udział w spotkaniach projektowych i prezentacjach.

Wymagania:

  1. Status studenta lub absolwenta kierunku technicznego.
  2. Podstawowa znajomość oprogramowania SolidWorks.
  3. Umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej.
  4. Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  5. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  1. Praktyki/staż dające możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia
    w renomowanej firmie inżynieryjnej.
  2. Wsparcie mentora oraz udział w szkoleniach wewnętrznych.
  3. Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Możliwość uczenia się od doświadczonej kadry pracowników.
  2. Profesjonalne narzędzia pracy.
  3. Możliwość ustalenia indywidulanego rozkładu czasu pracy.
  4. Pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy, fotelem do masażu, piłkami relaksacyjnymi i pufami Sako.
  5. Stołówka firmowa z automatem z jedzeniem, mikrofalówką i lodówką.
  6. Miejsce na rowery, hulajnogi.
  7. Bezpłatny parking dla pracowników.

 

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:PROJEKTANT SOLIDWORKS na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 210 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia 28.02.2025 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Sprzedaży Krajowej

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Specjalista ds.Techniczno-Handlowych

(Miejsce pracy: woj. Lubelskie, woj. Podkarpackie)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla Nas Ludzie, dlatego mocno w Nich wierzymy, wspieramy i ufamy powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji Naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: co najmniej średnie techniczne.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  3. Doświadczenie w branży: znajomość lokalnego rynku przemysłowego.
  4. Posiadanie prawa jazdy: wymagane aktualne uprawnienia kategorii B.
  5. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość języka angielski i/lub języka niemieckiego.
  6. Znajomość programów komputerowych: pakiet MS OFFICE (w szczególności MS Excel).
  7. Mile widziane: doświadczenie handlowe w branży technicznej (przemysłowej), znajomość pneumatyki siłowej i/lub hydrauliki siłowej, znajomość podstaw rysunku technicznego, umiejętność analizy problemów technicznych, łatwość nawiązywania kontaktów, miła aparycja, wysoka kultura osobista.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Wizyty w zakładach przemysłowych, biurach konstrukcyjnych, punktach handlowych zlokalizowanych na obsługiwanym obszarze.
  2. Doradztwo techniczne w zakresie dobierania elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki siłowej, budowy maszyn.
  3. Prowadzenie projektów handlowych.
  4. Przygotowywanie ofert.
  5. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami.
  6. Realizacja założonych celów sprzedaży we współpracy z doradcą technicznym pracującym w centrali CPP PREMA.
  7. Raportowanie wyników pracy.
  8. Kreowanie pozytywnego wizerunki firmy.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia techniczne w zakresie budowy i zastosowania elementów i układów pneumatyki siłowej i sterującej.
  5. Szkolenia z zakresu asortymentu produkowanego oraz dystrybuowanego przez CPP PREMA.
  6. Wsparcie techniczne i handlowe ze strony osoby pracującej stacjonarnie w centrali CPP PREMA.
  7. Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód firmowy, laptop, telefon, odzież ochronna).
  8. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  9. Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
  10. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  11. Praca w systemie mieszanym stacjonarno-mobilnym (domowa praca biurowa i wyjazdy do kontrahentów na podległym obszarze).
  12. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  13. Wynagrodzenie: od 6.000,00 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Praca na ściśle określonym podległym terenie.
  3. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  4. Możliwość awansu.
  5. Możliwość ustalenia indywidualnego rozkładu czasu pracy.
  6. Spotkania integracyjne.
  7. Służbowy samochód do użytku prywatnego (umowa o korzystanie).
  8. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.

CV oraz list motywacyjny należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem:Specjalista ds. Techniczno-Handlowych na adres: rekrutacja@cpp-prema.pl

lub

złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 209 lub Dziale Kadr i Płac p. 201

do dnia 09.10.2024 roku

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Klauzula informacyjna RODO, Procedura obiegu dokumentów i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dział Produkcji

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Operator CNC

(Miejsce pracy: CPP „PREMA” S.A. ul. Wapiennikowa 90, 25-101 Kielce)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla nas ludzie, dlatego mocno w nich wierzymy, wspieramy i ufamy, powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: zawodowe (preferowane obróbka skrawaniem) lub średnie techniczne kierunkowe.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  3. Doświadczenie w obróbce skrawaniem lub inne produkcyjne.
  4. Znajomość obsługi obrabiarek CNC.
  5. Mile widziana znajomość obsługi systemu Mitsubishi Siemens Fanuc.
  6. Umiejętność czytania rysunku technicznego.
  7. Dokładność, sumienność, umiejętność współpracy w grupie, samodzielność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Przygotowanie maszyn do obróbki.
  2. Obsługa obrabiarek ustawienie i wykonanie detali
  3. Dokonywanie pomiarów wytworzonych wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną.
  4. Ocena stanu narzędzi i korygowanie wymiarów.
  5. Konserwacja maszyn.
  6. Praca na podstawie zasady BHP i procedury wewnętrzne Systemu Zarządzania Jakością.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej
    i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
  5. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  6. Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
  7. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  8. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  9. Wynagrodzenie: od 5.000 – 6.000 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  3. Możliwość awansu.
  4. Profesjonalne narzędzia pracy.
  5. Pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy, fotelem do masażu, piłkami relaksacyjnymi i pufami Sako.
  6. Stołówka firmowa z automatem z jedzeniem, mikrofalówką i lodówką.
  7. Spotkania integracyjne.
  8. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.
  9. Miejsce na rowery, hulajnogi.
  10. Bezpłatny parking dla pracowników.

CV należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem „OPERATOR CNC” na adres rekrutacja@cpp-prema.pl lub złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 210 lub Dziale Kadr i Płac p. 201, do dnia
28.02.2025 roku.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Przesłane dokumenty przetwarzane będą:

  1. W danym procesie rekrutacji – w przypadku zamieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikowania na konkretne stanowisko pracy.
  2. Dokumenty zostaną usunięte w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko.
  3. W danym procesie rekrutacji oraz przyszłych procesach – w przypadku zamieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikowania na konkretne stanowisko pracy oraz późniejszych ewentualnych procesach rekrutacji.

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CPP „PREMA” S.A. z siedzibą w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 90 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO obowiązującej od 25 maja 2018 r.”

Dział Produkcji

Zobacz stanowiska, na które rekrutujemy

Tokarz

(Miejsce pracy: CPP „PREMA” S.A. ul. Wapiennikowa 90, 25-101 Kielce)

Jesteśmy największym polskim producentem pneumatyki, która znajduje zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Budujemy swoją pozycję od 1976 roku. Jako polski producent i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki siłowej, od początku swojego istnienia skupiamy się na produkcji wysokiej klasy urządzeń i wyposażenia do napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Z biegiem lat poszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty i usługi, począwszy od budowy maszyn i urządzeń, poprzez ich montaż i serwis, a także wsparcie posprzedażowe. Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie odlewnictwa i obróbki metali oraz profesjonalne doradztwo inżynieryjne.

Najważniejsi są dla nas ludzie, dlatego mocno w nich wierzymy, wspieramy i ufamy powierzając ważne zadania. Zapewniamy możliwość rozwoju i dbamy o rozwój kompetencji naszych pracowników. Chętnie dzielimy się wiedzą oraz dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Wymagania:

  1. Wykształcenie: zasadnicze lub średnie techniczne kierunkowe.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 2 lata.
  3. Znajomość rysunku technicznego.
  4. Doświadczenie w branży: minimum 2 lata.
  5. Znajomość urządzeń pomiarowych.
  6. Mile widziane: dokładność w wykonywaniu zadań, samodzielność, zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy.

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Przygotowanie maszyny do obróbki.
  2. Wykonanie detalu zgodnie z rysunkiem technicznym.
  3. Transport międzyoperacyjny.
  4. Rejestracja wykonanego zlecenia.
  5. Konserwacja maszyny i oprzyrządowania.

Oferujemy:

  1. Pracę w firmie, która jest największym polskim producentem pneumatyki siłowej i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego.
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  4. Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
  5. Benefity objęte Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  6. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  7. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  8. Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia.
  9. Wynagrodzenie: od 5.000 do 6.000 PLN brutto.

Dodatkowe benefity pozapłacowe:

  1. Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych i targach.
  2. Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  3. Możliwość awansu.
  4. Profesjonalne narzędzia pracy.
  5. Pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy, fotelem do masażu, piłkami relaksacyjnymi i pufami Sako.
  6. Stołówka firmowa z automatem z jedzeniem, mikrofalówką i lodówką.
  7. Spotkania integracyjne.
  8. Bezpłatna odzież ochronna i środki czystości.
  9. Miejsce na rowery, hulajnogi.
  10. Bezpłatny parking dla pracowników.

CV należy przesłać w formie elektronicznej z dopiskiem „TOKARZ” na adres rekrutacja@cpp-prema.pl lub złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty/kuriera w Sekretariacie Spółki p. 209 lub Dziale Kadr i Płac p. 201, do dnia 28.02.2025 roku.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 02.

Przesłane dokumenty przetwarzane będą:

  1. W danym procesie rekrutacji – w przypadku zamieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikowania na konkretne stanowisko pracy.
  2. Dokumenty zostaną usunięte w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko.
  3. W danym procesie rekrutacji oraz przyszłych procesach – w przypadku zamieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikowania na konkretne stanowisko pracy oraz późniejszych ewentualnych procesach rekrutacji.

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CPP „PREMA” S.A. z siedzibą w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 90 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO obowiązującej od 25 maja 2018 r.”

    CV (.pdf, .doc; maks. 10 MB)

    Klauzula informacyjna w związku z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO):

    Klauzura informacyjna RODO – Polityka prywatności

    Procedura obiegu dokumentów kandydata:

    Procedura obiegu dokumentów

    Przesłane dokumenty przetwarzane będą:
    1.    W danym procesie rekrutacji – w przypadku zamieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikowania na konkretne stanowisko pracy.
    Dokumenty zostaną usunięte w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko.
    2.    W danym procesie rekrutacji oraz przyszłych procesach – w przypadku zamieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikowania na konkretne stanowisko pracy oraz późniejszych ewentualnych procesach rekrutacji.

    CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.    
    Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:   
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CPP „PREMA” S.A. z siedzibą w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 90 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO obowiązującej od 25 maja 2018 r.”